le Passion i Hildesheim

Husk

Location

Atmosfære:
Club
Antal værelser:
5
erotik-biograf:
Wellness:
Massagestole/ Sauna/ Whirlpool/ liggestol/ Udendørsområde
Team:
europæisk
ca. antal damer:
10
Betalingsformer:
Bar
EC-kort
Mastercard
Visacard
Dinersclub
American Express

Mad & drikke

Wir bieten kaltes und warmes Buffet, wobei die Küche die täglich wechselnden Speisenangebote festlegt und zubereitet. Die warmen Speisen werden ohne Schweinefleisch zubereitet, um allen Gästen den Genuß zu ermöglichen.
Kulinarik:
europæisk køkken
Serveringstype:
kold og varm buffet
Drikke:
Alkoholudskænkning:
Drinkstyper:
Sodavand
Øl
Øl-drinks
Spiritus
Saft
Varme drikke

le Passion beskrivelse

Oplysninger ikke mere aktuelle eller forkerte? Send os en e-mail til update@moneylove.de .

Adresse/Rutebeskrivelse

le Passion
Gropiusstraße 10
31137 Hildesheim, Landkreis Hildesheim
Niedersachsen
Vis fastnetnummer
Aftal en tid nu
Vis mobilnummer
Aftal en tid nu
Vis email

Åbningstider i dag indtil 03:00kl.

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

Fortæl venligst le Passion ved dit besøg eller opkald, at du har kontaktoplysningerne fra nordlove.

Bedømmelse

Gennemsnit
(5)
Renlighed
Sex & Service
Parkeringsforhold
Atmosfære
Anbefal videre
Bedøm nu

Til dig i le Passion

le Passion's bedømmelser

fra
War gestern zum ersten Mal im Laden und es gefiel mir sehr gut. Die Mädels haben sich um mich gekümmert und ich war 6 Mal auf Zimmer. Das Essen hat mir geschmeckt, auch wenn ich mir etwas mehr Obst gewünscht hätte. Besonders Antonia hat mich überzeugt. Da werde ich mit Sicherheit zum Wiederholungstäter.