Ich bin eine süße Asiatin, die dich verwöhnen will (21) - Hobbyluder i Schwerin

Husk

Model-oplysninger

Køn:
kvinde
Alder:
21 år
Yndlingsstilling:
Missionærstiling
Nationalitet:
Thailand
Sprog:
Tysk/ Engelsk/ Thailandsk
Bryst:
75 B, lille, naturbryster
Type:
asiatisk
Hudfarve:
middel hud
Kropsstørrelse:
158 cm
Vægt:
42 kg
toejstoerrelse:
34
Figur:
meget slank
intimbarbering:
total barberet
Øjenfarve:
brun
Hårfarve:
sort
Hårlængde:
langt hår
Hårtype:
glat
Skostørrelse:
38
Betalingsformer:
Bar

Møde

Mødested:
kan besøges
Terminering:
med aftale

Service

GV:
ja
Fransk/oral:
DT
Fransk ved hende
EL
69
Fransk
Massage:
Body-to-Body B2B
erotisk massage
Helkropsmassage
HE (Handjob)
Intim-massage
Prostata-massage
Thai-massage
Olie-massage
Po-massage
Girlfriendsex:
Ae
Kysse
Kæle
Petting
Dessous
Sjov i badet
Masturbation
Kropskys
Tungekys
kæle
langt forspil
Selvtilfredst. hånd
Giv mig finger
Stillinger:
Missionærstilling
Ske-stilling
Vuggestilling
siddende
Ride-stilling
Doggy-style
Andet:
Kropsuds.
Bruseservice
Intimbarbering
Service til:
Herrer

Ich bin eine süße Asiatin, die dich verwöhnen will beskrivelse

Hallo, ich bin Sara eine süße junge 21jährige Asiatin, die dich verwöhnen und verführen will. Du wirst hin und her gerissen sein von meinem fernöstlichen Touch!

Ich bin eine Rasse-Frau die weis, was sie will und was sie dir geben kann. Meine Geilheit und meine frische Art werden Dich begeistern!

Genieße meine Verdorbenheit und meine samt weiche Haut. Ich bin ein besonderes Erlebnis, lass dich von mir nach Strich und Faden verwöhnen!

Ich mag es zärtlich und romantisch, aber auch wild und hart! Gerne bin ich mal die Dominante, mal die Devote.

Dein Alter ist nur eine Zahl, für mich zählt nur die echte heiße Lust. Ich bin immer feucht und für vieles offen. Ich werde dich um den Verstand bringen und dich zum Wiederholungstäter verführen.

Warte nicht mich zu kontaktieren, um einen Termin zu machen.

Data ikke mere aktuelle eller forkerte? Send os en e-mail til update@moneylove.de .

Adresse/Rutebeskrivelse

Eckdrift
19061 Schwerin
Mecklenburg-Vorpommern
Diskret parkering:
Vis mobilnummer
Aftal en tid nu

Tilgængelighed

Ring til mig

Sig til Ich bin eine süße Asiatin, die dich verwöhnen will ved dit besøg eller opkald, at du har kontaktoplysningerne fra nordlove.

Bedømmelse

Bedøm nu